2018-01-06 HELP FALPERRYS TO RELEASE THEIR NEW ALBUM

252
Galician band Falperrys is back! They intend to release a new album and then they have launched a crowdfunding project on Verkami.
Check out the project here!


You can also watch the video for “Himno Dorneiro


More info in Galician and Galician:


Boas grumetes!

Tras anos á deriva por diferentes caladoiros do país, con incursións alén por Berlín, Hamburgo ou Dublín, a tripulación do barco Falperrys vai a unha nova marea para outro traballo de celtic-punk ou como se lle chame. Encheremos a bodega con lances ás artes de Vinilo e CD, e nunha primeira virada arrastraremos 12 novas especies, para completar o quiñón con un bo puñado máis en formato acústico.

Para elo precisamos de nova tripulación/armadores, que nos axuden facéndose mecenas no noso proxecto en verkami. Entrade e escollede a vosa recompensa, hai para mariñeiras e mariñeiros, así como para patróns de tabernas de mal vivir e capitáns de distribucións de dubidosa legalidade. Tamén podedes colaborar simplemente difundindo esta campaña.

Para ilustrar tan fermosa singradura andamos de estrea dunha navegada que fixemos pola ría de Arousa a bordo dunha das últimas lanchas xeiteiras que aínda navegan polo mundo tocándolle o himno dorneiro.

Agradecemos toda colaboración e difusión para que este barco chegue a bo porto!

Graciñas e saúdos.

ESPAÑOL:


Buenas grumetes!

Tras años a la deriva por diferentes caladeros del país, con inclusiones allende por Berlín, Hamburgo o Dublín, la tripulación del barco Falperrys va a una nueva marea para otro trabajo de celtic-punk o como se le quiera llamar. Llenaremos la bodega con lances a las artes del Vinilo y el CD, y en una primera virada arrastraremos 12 nuevas especies, para completar quiñón con un buen puñado más en formato acústico.

Para ello necesitamos nueva tripulación que nos ayude haciéndose mecenas de nuestro proyecto en Verkami. Entrad y escoged vuestra recompensa, hay para marineras y marineros, así como para taberneros patrones de locales de mal vivir y capitanes de distribuciones alternativas de dudosa legalidad! También podeis colaborar simplemente difundiendo esta campaña.

Para ilustrar tan hermosa singladura estamos estrenando una navegación que hicimos por la ría de Arousa a bordo de una de las últimas lanchas xeiteiras que todavía navegan por el mundo. 

 
Agradecemos toda colaboración y difusión para que este barco llegue a buen puerto.

Gracias y saludos.





Related Post

1
· · · · ·


Related Articles & Comments

Menu Title